Visar inlägg med etikett Drink street göteborg död blackbird flygplan te the beatles. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Drink street göteborg död blackbird flygplan te the beatles. Visa alla inlägg

tisdag 17 februari 2009

Eftermiddag göteborg

Ingen praktik; inget leka i studio istället blev det under måndag eftermiddag lite fotografering i stan tillsammans med Hannah min inneboende under de närmsta två veckorna :) Våldsgästar syrran när det ändå finns gott om plats i the batcave.
Håller just nu på att spåna kring kreativa idéer till de tio bilder vi som inte fått praktikplats ska redovisa under v10. Tre serier av något slag med ca fyra bilder i varje tror jag kan bli ett bra upplägg för mig. Funderar på att kanske fotografera olika tvillingpar här i göteborg men vi får se.

Bra filmtips från Hannah; Across the univers (mycket bra beatles varationer)

Skål på er, nu äre te dags!