Visar inlägg med etikett Follow the purple bunny. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Follow the purple bunny. Visa alla inlägg

lördag 20 juni 2009

Cus' we got nothing better to do

Lyssnar på; Beatles remixer
Dricker; Earlgray te (ja mjölk i of course!!)

Tjaow raow people
Jag jobbar på, och har antagligen lyckats få en obetald praktikplats på Model House i Göteborg yay! Annars så njuter man av sommaren och fotar under de lediga stunder man tar sig. Rotade i arkivet och hittade lite bilder som jag massakrerade i photoshop, kul!

Sometimes we think, sometimes we don't...