Visar inlägg med etikett kopia. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kopia. Visa alla inlägg

tisdag 17 februari 2009



Åh gamla Hvitabergsparken. Dessa bilder tillsammans med den i förra inlägget har väckt så många minnen från förr. Jag har haft en sån sjuk nostalgitrip sedan helgen. Fy fan säger jag bara vilket jävla deppskit. Då mådde man kass, och nu fattar man hur bra man mådde.. Någon som kan hjälpa min kreativitet på traven med bostadsbilderna till Biskops-Arnö? Jag vill inte plåta uteliggare, jag kommer ha fullt upp med det när jag blir en..

images © Eric www.blog.trstd.se

Hampus.. Innan VIEBÄCKs folkmordskola!


Min vän Eric har scannat in några gamla papperskopior. Nu fattar jag varför läkarna rådde mig att börja äta kött igen. Ser ni hur tjock och go jag var då eller? Funtar seriöst på om man skulle bli Darwinist igen och helt enkelt låta naturen ha sin gång. Äta eller ätas.

© Eric www.blog.trstd.se