Visar inlägg med etikett självporträtt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett självporträtt. Visa alla inlägg

måndag 5 januari 2009

Meningslöstovetandeomvadsomskeriuruguay.

Snart är lovet slut! Och dags att se fram emot en ny fet termin!
Björnen ska bara vakna ur den långa vintersömnen!

Självporträtt eller?

Jag, lyfter pennan för att skriva några tomma rader//
Jag, samlar tankarna och planerar att lämna staden//
Jag, skyndar snabbt och fryser utomhus i minusgrader//
Jag, stannar, vilar, pustar, och sträcker ut ryggraden//

Godnatt, en sista sömn innan man beger sig av!

ps. Nu går det lämna studieförsäkran till CSN! (på internet)

:: Christer, er ledare