Viebäck.
Vill bara få våran blogg på google. Alltså om någon skriver Viebäck så kommer våran blogg upp. Asså det är sjukt vilken marknadsförare och strateg jag är.
M. v Ö. S. v . K. a. K.
14 år sedan
En blogg om Viebäck, foto och de gudomliga barnen som deltar i 2008 års kurs. En vackrare familj har sällan skådats.
Igår kväll var det redovisning och genomgång för våra konstbilder. Konstnären, och tidigare lärare på skolan, Ulla-Maj gick igenom våra bilder under två timmar.
Fikapaus

