Tänkte jag kunde visa mina publiceringar i Ystads Allehanda här på bloggen. (Efter inrådan av C, våran ödmjuke chefsredaktör). Så här kommer första publiceringen!
http://www.ystadsallehanda.se/article/20090210/SIMRISHAMN/756439854/1067/SIMRISHAMN/&/Folklustspel-fran-Ramslif
Påc o cram
14 år sedan