Visar inlägg med etikett ystads allehanda. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ystads allehanda. Visa alla inlägg

tisdag 10 februari 2009

Tjåpp mina små lärljungar.

Tänkte jag kunde visa mina publiceringar i Ystads Allehanda här på bloggen. (Efter inrådan av C, våran ödmjuke chefsredaktör). Så här kommer första publiceringen!

http://www.ystadsallehanda.se/article/20090210/SIMRISHAMN/756439854/1067/SIMRISHAMN/&/Folklustspel-fran-Ramslif

Påc o cram