söndag 28 december 2008

01.56 Fyllesnuten och den försvunna ölflaskan

Miss awesome (the sublimed one)

Här kommer en indian hälsning till tystamokasinen från sovandekatten, ännu ett självporträtt har letat sig in! Har visst börjat krylla av dem här på bloggen det senaste ^^ Men eftersom jag är en utav de senaste tillskotten tyckte jag att ett 'riktigt' porträtt på den tillkommna inte skulle kunna skada (okej c hoppas du inte tar allt för illa upp att jag dissar ditt välkomms foto på mig mwohaha!)
Man kan säga att en trist eftermiddag oftast slutar upp med en egen liten egophotoshot, och så här blev resultatet.

I alla fall, i går kväll runt två tiden fick jag en riktig hjärtattack (nästan i alla fall) Var på väg hem i mörkret efter en mycket lyckad kväll hos en polare och lyckades bli ihjälskrämd av en fyllegubbe som hade ramlat och slått i sig så hårt att han såg stjärnor! Blödde gjorde gubben också, vilket verkligen inte fick mig att må bättre...upp och hoppa gammla skrälle och i väg hem, det var ju i alla fall ett par minusgrader ute så det gick ju inte att bara lämna han där tsh. Ringde ambulansen i fall att...tackar så mycket! Tacken till att man utfört dagens goda gärning, var att gubbjävlen trodde jag hade snott hans ena öl! tsh visserligen var man ju sugen men ack nej nej, man tackar igen så mycket kekeke! Slutet gott allting gott.

/liten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är söt Lena. Den sötaste granne jag någonsin haft.
x.

Hampus

Anonym sa...

XD ingen kan få mig att le så mycket som du kära hampus.
/liten