onsdag 24 december 2008

Natt, hultsfred, cykel, kamera...

Sen natt med polaren och vi kommer på att det är julafton, och även min polares födelsedag. Fett tänker vi och drar ut o tar en cigg innan jag ska cykla hem som brukar ta 15 minuter en kvart men gick lite extra fort idag eftersom det är minusgrader.. grr.....
Anyways här kommer en massa bilder från min fina cykeltur, och det får bli en snabbt guidad tur igenom Hultsfred för er som aldrig varit där.
Ursäkta kvalitén.

Grattis D!


Yo what up?


Lång väg är det, och det är bara början..


Spökhotellet som man alltid var rädd för som liten, tror aldrig jag sett någon gå in eller ut därifrån öht.

Hotellet hulingen, ända stället o gå ut o ta en bärs på en fredagkväll, nästan iaf.. finns ju Europa med nu när jag tänker efter..

Centrum, hjärtat i helvetet..


A-lagar bänken! första parkett.. självklart mitt emot:

Från andra sidan..

Lindblomskolan. Där gick man en gång i tiden..


Fritidsgården o_O

Äntligen hemma... 04:10..
Nu blire chill nåra timmar. Det är ju ändå julafton imorgon!

God jul på er era nötter och glöm inte bort uppgiften!!

::: C.R. C

2 kommentarer:

Anonym sa...

huuuuuultsfred, faaaaaktist!!! :) guess who?

20 Lager Senare sa...

Shiiit hitta ett längre inlägg.. Gör en bilderbok om hultsfreds nattliv fan!:) /Hampus