onsdag 24 december 2008

Min Jul i Skåne













Tjulululu som man säger i Hultsfred. Just Hultsfred har ju varit en stad som exponeras här på bloggen och därför tänkte jag nu exponera lilla Skåne, och här säger vi WAAS UUUUUP NIGGUUUUU. Nu tänker ni säkert att det bara finns svarta i Skåne och att jag säger så för att jag är svart, men tji fick ni. Jag är mulatt! Jag vet, det ser ut som om jag är svart och det gör inget, många tror att jag är det, men sanningen är att jag är halvt Tanzanian och halvt Kenyan. Bildbevis på mitt ursprung är publicerat ovan då jag presenterar min kära mamma och pappa och även lite andra diverse plåtar så som våran husvagn, inifrån våran husvagn, våran hund (importerad från Leksand), två SVARTA katter och lite annat smått och gått.

Eftersom bilderna inte syns här när jag ska lägga upp dem utan det kommer bara text så får jag skriva förklaring:

Den där min käre far ser ut att vara i stor smärta är en ögonblicksbild som jag råkade fånga när han satte sig på ett barr som trillat ner från julgran. hahaha det var kuuuuul!

Mannen på bilderna är alltså min pappa. (Kenya).
Kvinnan är då min mamma. (Tanzania).
Bilderna där sängarna är gestaltade är inifrån den blå husvagnen. (Dom säger att min mamma gillar färg, jag tror det stämmer)
Den mörkhyade tjejen med blont hår till vänster i bild på ögonblicksbilden är Emelie, min fru från Rwanda.

Enjoy!

Michel af Widenius, adlad i Sverige, född i Tanzania, släkt i Kenya. Status: Monark.

Inga kommentarer: