måndag 29 december 2008

08:15-ish

-Oj vad du är uppe tidigt, jag trodde du hade lov?

Jo det har jag ju, fast man kan säga att jag är uppe sent.

-Vadå har du inte gått och lagt dig ännu?

Nej.

-Jävla unge! Du ska ju till Uppsala och umgås med folk jag förutsätter har normala tider?

Mmm, jo. De har lov i Uppsala också. Vi måste ju öva nu inför nyårsfesten. Du vet hur det är, man börjar vid sju på nyårsafton och fortsätter till kl 2 den andra.

-Va?!

Jo det är så vi jobbar.

-Suck! Aja, du får väl gå och lägga dig tidigt ikväll. Vi hörs. Hejdå.

Ciao. !Klick!


Det är te på balkongen vid åttasnåret. Då passar morsan på att ringa och vadå?
Jo kolla ifall man sover tydligen! Say whoooot!?! Vad hade hänt om jag faktiskt gjorde det? /Hampus med sömnstörningar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Happe, din kamera är äckligt skarp, bara så du vet det!

Anonym sa...

Alltså, jag är rädd att jag satt mig lite i klistret med den där kameran. Om jag misslyckas med en bild kan jag ju inte skylla på den. Det är förjävligt! Ok vem du nu är, så vill jag meddela att jag är askass på att lägga skärpan i photoshop och jag tenderar att alltid lägga på för mycket.. Men som du säger, den är vidrigt skarp, så skarp att vissa bilder ser ut att vara tredimensionella. O den typen av skärpa vet jag inte ens hur man gör i PS. Over and Out! /Happe på väg till Uppsala.