lördag 27 december 2008

Blondinbella.




Oh my god... Förlåt mig jag har syndat. Jag gick in på Blondinbellas blogg och läste ett inlägg där som hon skrivit. Jag vet, jag är dum i huvudet men jag läste i Expressen om något riktigt jävla mongoloidiskt som hon yttrat sig om och var tvungen att kolla. Läs, begrunda och ta inte livet av er för att hon finns, det är folk som kommer sakna er. Jag satt med rakbladet mot handleden men hindrade mig i sista sekund för att jag kom på att jag fått ett nytt mission i livet... seriöst vi måste fan trakassera henne... Hon är ju totalt jävla idiot cp i huvudet... 

M a W v Ö

2 kommentarer:

20 Lager Senare sa...

Den kvinnan ska omkomma.. Hoppas hennes föräldrar förskjuter henne och hon gifter sig med en solochvårare som tar alla hennes pengar så hon hamnar på gatan. Då ska jag leta upp henne och spotta på henne med harrangen "I spit on you, you filthy poor-person you!" Fy fan hon är vidrig.. /Hampus

Anonym sa...

Ok vi får skicka 5MLS (5 more layers squad) på henne och hennes blog och alla som läser den..sedan kommer halva skåne stå i kör utanför hennes dörr och skrika in i brevinkastet "ERU HELT GIFT I HUET ELLER DIN LATA LILLA FLÄSKHORA?" tills hon får öroncancer och dör av analklåda och svamp i underlivet...