onsdag 24 december 2008

Say hello to my old friend!
























Som kontrast till allt seriöst som postats på senaste. Detta är ingen pik, men jag ville bara i dessa socialreportage-tider bidra med en VÄL känd stockholmsprofil; Bingolottomannen. Om ni någonsin hör någon säga "Bingolotterbingolotterbingolotter-bingolotterbingolotterbingolotterbingolotterbingolotter" när ni går genom gången på centralstationen så är det denna man. Min vän. Detta kanske verkar ironiskt, men allvarligt; centralstation skulle aldrig kunna bli sig själv igen om han försvann. Jag ska starta en fanclub på Facebook tror jag. Om jag kommer ihåg.

Apropå något helt annat så satte jag mitt spotify-konto på prov idag. Och ja, tack och lov så finns där vit-maktmusik! Är det inte fantastiskt, nu är jullovet fixat när jag kan sjunga med i "Jag ser en syn så underbar; svastika-fanan på standar! Jag ser ett ariskt folk så fritt, ett rike byggt på sund moral med rasmedvetna ideal... osv..." Är det inte underbart?! Jag trodde vi hade lagar mot sån skit..

2 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom skribenten inte fyllt i vem det är som skrivit kan jag bara tänka mig en som tar upp vitmaktmusik och stockholmfolk ->>> Happeblatten...
fedt...

:: C

20 Lager Senare sa...

Ja fan orka tugga sitt eget namn hela tiden. Eftersom jag är den enda som aldrig skriver mitt namn så vet ju alla vem jag är ändå:)