fredag 26 december 2008

Alfapet, bäst i test!

Under allt för lockande omständigheter har man emot sin egen vilja tagit sig i kragen och umgåtts med på att spela Alfapet med sina kära familjmedlemmar (iallafall två av dom) efter ett antal förfrågningar... Så jag insåg att det var dags att få slut på tjatet och spöa skiten ur dom fullständigt vilket jag SJÄLVKLART lyckades med galant!
Trots att syster yster gång efter gång försöker hitta på nya regler och andra knep för att få som hon vill.. även kallat FUSK... & min moder som med det enorma ordförådet, lägger ord (som enligt mig egentligen inte finns) med konstiga betydelser försöker allt de kan så vinner jag utan att behöva röra en fena...

Mor & Syster...

Ordet nere i högra hörnet, Genomslag. Uppkom av att min syster la GENOM och jag la SLAG efteråt gav mig 60p. MEN, då räknade hon självklart inte med GEN utan bara OMSLAG och jag förlorade en himla massa poäng... Inte för att det behövdes.....jag vann ju ändå!

^Scoreboard ^




ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US.

::: C.R. C

Inga kommentarer: