onsdag 24 december 2008

20LagerSenare har fått ytterligare en Stalker!

Föga förvånande så har vår blogg drabbats av ännu en stalker.



Hon kallar sig Nanna-chan och hon beskriver sig själv som följer: "Jag är en halvtokig tjej med en massa konstiga ideér. Förvirrad och med allt för mycket tankar i mitt stackars huvud, kan jag verka sluten och till och med lite läskig. Jag älskar aldrig någonting eller någon "lite grand". Jag har för höga krav på migsjälv och kan vara jätte jobbig, men jag har också mina stunder.. =) Ge mig bara lite tid."

Observera särskrivningarna gott folk!

Nanna-chan, nu har vi gett dig lite tid. Och inte minst uppmärksamhet, men jag skulle vilja be dig att avslöja vem du egentligen är. Var kommer du ifrån? Vem jobbar du för och vad har organisationen du representerar för syften? Om syftet är att sänka oss så har ni startat världskrig.

Ok kompis, jag förstår att du inte älskar vår blogg "lite grand". Det gör inte vi heller. På vår redaktion är lojalitet allt. Vi lever och dör med bloggen, i alla fall går vi i konkurs med den.

På 20LS måste vi ta hot utifrån på största allvar, vi minns alla historien kring piratbloggen 20schlagertjenare. Där funkade lojaliteten utmärkt. Den bloggen lever visst vidare, men deras två masterminds har varsin ståplats i nybroviken efter att ha försökt rekrytera en av våra hoes. Vad som återstår är de spillror vi vill behålla som minne över en svunnen tid och historiska segrar.

Nanna-chan! Stalka gärna vår blogg. Men välj sida, du är antingen med oss eller mot oss. Med lojalitet segrar vi. Nu och alltid. "Först Nässjö, sen..., VÄRLDEN!

Skämt åsido Nanna, vi vill bara veta vem du är. Det är kul att veta vem det är som följer vår blogg, om du känner någon i klassen eller bara gillar innehållet eller hur det nu kommer sig att du vill följa en av Sveriges kanske mest inkonsekventa bloggar?

Grand Master Hampus

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha så här populära är vi... Om en endaste person utifrån skolan läser våran blogg så blir det första side stoff och spaltmetrar med blogginlägg! Shit, jag fruktar för den dagen vi har 10 läsare... VAD BLOGGEN KOMMER BLI FULL!!!

Ödmjukast von karisma

20 Lager Senare sa...

jag anser att vi utan tvekan måste eliminera denne "nanne-chan"... hon kan vara ett hot mot bloggens fortlevnad !