torsdag 25 december 2008

Hipp hurra för här kommer Guitar Hero och mupparna

Juuulklappar
Två muppar från skogen


Kusinvitamin x 2

Ahaha, jaa Julafton en dag enbart som ursäkt för att man ska få äta en helvetes massa julmat, ge bort presenter man själv inte vill ha och hoppas på att få de där dyra snowboards byxorna...(vilka jag fick i alla fall ^^) Min julafton har varit som alla andra år. Exakt likadan, med skillnad från att tv-spelen mina kusiner alltid får inte är de samma som förra. I år hade min morbror vett att ge dem guitar hero woho! Man kan säga att sysselsättningen den här dagen var räddad. Efter mycket om och men fick jag testa...jag söög stort.Vilket jag redan innan visste att jag skulle göra men åååh vad kul det var! Fastnade totalt. Efter att jag växt fast i soffa, fick de bända loss mig med en kofot XD Nu längtar jag efter snön som aldrig kommer att falla här i götet...
//over and out sleeeping cat

Inga kommentarer: